اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

 دعای فرج 

اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکى وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ


مقام معظم رهبری: شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.


 جستجو 






 آنلاین حرم 

پخش زنده حرم

 ابزار جستجوی گوگل 


 رهبرم فرمان بده 

.


get
 
  جهاد تبیین یک فریضه فوری ...

یک روز میدان، میدان نظامی است مثل دوران دفاع مقدس، دوران دفاع از حرم؛ اینجا میدان، میدان نظامی است؛ آن روز خیلی‌ها وظیفه را تشخیص دادند و حرکت کردند و رفتند و وظیفه‌شان را انجام دادند -البته واجب کفایی بود؛ واجب عینی نبود- که البته در همین‌جا هم هیئت‌ها سنگ تمام گذاشتند که قبلاً عرض کردیم، و بسیاری از این رزمندگان ما و شهدای ما، بچه‌های هیئت‌ها بودند که رفتند و به شهادت رسیدند. یک روز عرصه‌ علم است و جهاد، جهاد علمی است، باید علم را بالا برد؛ یک روز عرصه‌ فعالیت‌های اجتماعی است؛ یک روز عرصه‌ خدمات اجتماعی است و خدمت به مردم. آن روزی که دشمن سعی می‌کند جامعه را در فشار اقتصادی قرار بدهد، برای اینکه مردم را در مقابل اسلام، در مقابل نظام اسلامی قرار بدهد؛ آن روز اگر شما خدمت اقتصادی و اجتماعی به مردم بکنید، جهاد کرده‌اید در مقابل دشمن؛ لکن از همه‌ این‌ها مهم‌تر عرصه‌ تبیین و روشنگری است. اگر روشنگری بود، همه‌ این عرصه‌های گوناگون در وقت خود و جای خود وضع‌شان روشن خواهد شد و مردان خودشان را پیدا خواهند کرد.

بیانات حضرت آقا در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم السلام، 1400/11/03

موضوعات: سیاسی, معرفی کتاب  لینک ثابت

[شنبه 1401-11-01] [ 11:35:00 ق.ظ ]  



  22بهمن تماشایی ...

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و سربلند ایران! امروز عزم و بصیرت شما حادثه‌ی بزرگ و خیره کننده‌ئی آفرید.

عظمت راه‌پیمائی امروز شما که به نظرِ محاسبه‌گرانِ دقیق، از سالهای پیش پرجمعیت‌تر و پرشورتر بود، پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست‌عهدان داد.

دشمن با تکیه بر تصوّر ناقص و باطل خود از ایران و ایرانی، همه‌ی توان و تلاش تبلیغی خود را بر این متمرکز کرده بود که 22 بهمن امسال را بی‌رونق و احیاناً به ضد خود تبدیل کند.

شما عملاً زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدید و پایبندی به آرمانهای امام راحل را با شعارهای خود و با حضور گرم خود، با صدای بلند فریاد کردید. نهیب ملت ایران دشمن را به عقب میراند و عزم راسخ او معادلات غلط آنان را به هم میریزد. مسئولان کشور قدر این پدیده‌ی بی‌نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیّه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمانهای انقلاب دفاع کنند.

آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست، ما مسئولان باید بکوشیم از ملت عقب نمانیم. ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین


والسلام علیکم و رحمت الله
بیست و دوم بهمن 1396
سید علی خامنه‌ای

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[یکشنبه 1396-11-22] [ 10:12:00 ب.ظ ]  



  گزينه هاي روي ميز ...

1- اقتدار رهبري

 

2- اقتدار نظامي و دفاعي

 

3- اقتدار ملت

4- كلام تاريخي امام

5- دعاي بچه هاي انقلابي

*اللهم عجل لوليك الفرج

*اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه اي

*اللهم اشغل الظالمين بالظالمين

*اللهم اخذل الكفار و المنافقين

****

موضوعات: سیاسی, من انقلابي ام  لینک ثابت

[دوشنبه 1395-11-18] [ 08:12:00 ب.ظ ]  



  متن بیانیه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ...

متن بیانیه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی :

“بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران 

در پاسخ به اظهارات تفرقه افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می شود، عرض می کنم، جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ایجاد تقابل بین صفوف متحد و یکپارچه مردم انقلابی و رشید بیان می کند؛ لذا هیچگاه نباید به آن توجه و اعتنایی کرد.

حقیر، سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه سربازی خواهم بود.

از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه افکنانه دشمنان اجازه ندهند، وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت، صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد." 

اخیراً دنیس راس، مشاور اسبق رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی تفرقه افکنانه مدعی دوگانگی قدرت در ایران و خواستار تضعیف سپاه و نیروی قدس شده بود. برگرفته ازسایت parstoday.com

سردار با دعای رهبرمان سید علی همیشه پاینده و پیروز هستی

سردار روباه حقه باز که حنایش دیگر رنگ ندارد دوباره با نقشه ای آمده

سردار آنها که نمی دانند: و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین» 54 ال عمران

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[پنجشنبه 1395-06-25] [ 10:21:00 ب.ظ ]  



  باج ممنوع ...

وقتی آقای رجایی به ریاست جمهوری تعیین شد، «فرانسوا میتران»، رئیس جمهوری فرانسه، مثل خیلی از رؤسای جمهوری، به او تبریک گفت. آقای رجایی در پاسخ وی نوشت: «این عرف دیپلماسی که شما به آن معتقدید، من به آن معتقد نیستم. شما از یک طرف به عراق میراژ [هواپیمای جنگی] می‏دهید و از طرف دیگر به من، به عنوان ریاست جمهوری کشور اسلامی ایران که کشورش مورد تهاجم عراق واقع شده، تبریک می‏گویید. از این دوکار شما، یکی درست است و دیگری نادرست.»عده‏ ای اعتراض کردند و گفتند: این نحو پاسخ، دیپلماسی نبود! ولی آقای رجایی گفت: ما رئیس جمهور و نخست وزیر نشده‏ ایم که به سیاستمداران باج بدهیم و از آن‏ها باج بگیریم.

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[شنبه 1395-06-06] [ 11:01:00 ب.ظ ]  



  از مدافعان حرم تا مدافعان انقلاب خمینی ...

جوانان عاشق و جان بر کف ما در صدها کیلومتر آن سوی مرزها ی ایران

به عشق زینب خواهر ولایتی حسین، جان می دهند و به بقاء می رسند

ای خواهر و برادر ایرانی و مسلمان

تو هم پای ارزشهای انقلاب خمینی کبیر، بایست

رای بده، پیرو ولایت ومقتدایت خامنه ای عزیز را انتخاب کن

رای تو هم تیری است به قلب سیاه دشمن انقلاب

آنها که نتوانستند راه نفوذی در این انقلاب پیدا کنند

نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[پنجشنبه 1394-12-06] [ 11:04:00 ق.ظ ]  



  چه کسی را انتخاب کنیم؟ ...

موضوعات: حرف دل, سیاسی  لینک ثابت

[چهارشنبه 1394-10-30] [ 10:36:00 ب.ظ ]  



  هشت خطر در کمین جوان مومن انقلابی ...

۱) پشت کردن به انقلاب

در راه انقلاب اگر ثبات قدم وجود نداشت، اگر پیوستگی حرکت وجود نداشت، انسان رابطه‌اش با انقلاب قطع می‌شود. این بی‌وفائی به انقلاب است. همیشه بودند کسانی که به انقلاب بی‌وفائی کردند، به انقلاب دل‌بستگی خود را کم کردند، به انقلاب پشت کردند.

2) یأس و ناامیدی

جوانان عزیز! دشمن روی شما سرمایه‌گذاری‌های زیادی می‌کند؛ حواستان جمع باشد. عده‌ ای را به بی‌تفاوتی می‌کشاند و عده ای را دلسرد و مأیوس می‌کند. یأس، بزرگترین آفت جوان است. جوان‌ها بدانند که متأسفانه یأس به روح جوان زودتر راه پیدا می‌کند؛ همچنان که امید این‌گونه است. در مقابل یأسی که دشمن می‌خواهد به جوانها تلقین و تزریق کند، خودتان را مصونیت بدهید.

3) منزوی شدن

از کارهای دشمن، این شد که این مجموعه‌های مؤمن را منزوی کند. جوان، بی‌تجربه است. به مجرد اینکه ببیند در یک دستگاه رسمی کشور …دو نفر به او اخم کردند، به او بی‌اعتنایی کردند، او را تحقیر کردند؛ در حرکتش اثر می‌گذارد و او را کند می‌کند.

4) رفتار تکفیری

من در مورد تذکّرات، معتقدم باید با منطق محکم و با بیان روشن، نقطه نظرات صحیح را ارائه بدهند. با تهمت‌زنی و جنجال‌آفرینی، بنده موافق نیستم؛ با تکفیر کردن و متهم کردن این و آن، بنده موافق نیستم.

ادامه »

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[دوشنبه 1394-05-12] [ 09:48:00 ق.ظ ]  



  مصداق اتم ...

 

مبارزه و ستيز ما با آمريكا و شياطين صهيونيسم تمامي ندارد

ما براي اين انقلاب اين امنيت خون هزاران شقايق را نثار كرده ايم

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، فرمودند:

استکبار ستیزی از مبانی انقلاب است و آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است.

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[جمعه 1394-05-02] [ 12:27:00 ق.ظ ]  



  وحدت در کلام امام خامنه ای ...

مقام معظم رهبری، مبانی فلسفی وحدت را این گونه بیان فرموده است: «بنای توحید ـ که مبنای فکری و اعتقادی و اجتماعی و عملی ماست ـ در وحدت است…. در جامعه ای که بر مبنای شرک بنا شده باشد، طبقات انسان هم جدا وبیگانه از یکدیگر است. در جامعه توحیدی، که وقتی مبدأ و صاحب هستی و سلطان عالم وجود و حیّ و قیوم و قاهری که همه حرکات و پدیده های عالم، مرهون اراده و قدرت او می باشد، یکی است، انسان ها با یکدیگر خویشاوندند؛ چون به آن خدا وصل اند، به یک جا متصل اند و از یک جا مدد و کمک می گیرند. ولایت هم معنایش همین است. ولایت، یعنی پیوند و ارتباط تنگاتنگ و مستحکم و غیرقابل انفصال و انفکاک. جامعه اسلامی که دارای ولایت است؛ یعنی همه اجزای آن به یکدیگر و به آن محور و مرکز این جامعه، یعنی ولیّ متصل است. لازمه همین ارتباط و اتصال است که جامعه اسلامی در درون خود یکی است و متحد و متصل به هم است و در بیرون نیز اجزای مساعد با خود راجذب می کند».


موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[یکشنبه 1393-10-14] [ 08:32:00 ق.ظ ]  



  فتنه 88 ...

مقام معظم رهبری می فرمایند:

فتنه ی 88 تنها آن چیزی نبود که توی خیابان به وسیله ی تعدادی آدم دیده شد؛ این یک چیز ریشه داری بود، یک بیماری عمیقی درست کرده بودند، اهدافی داشتند، زمینه ها و مقدمات فراوانی برایش چیده شده بود، کارهای بزرگی شده بود و هدفهای بسیار خطرناکی دنبال این کار بود، که با این برخوردهای گوناگون سیاسی و امنیتی و اینها حل نمی شد؛ یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت؛ که این حرکت، حرکت 9 دی بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه ی 9 دی یک حادثه ی ماندنی در تاریخ ماست. من آن سال هم گفتم - پارسال بود یا سال پیش از آن بود - که این حادثه، حادثه ی کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.            1390/09/21


موضوعات: سیاسی  لینک ثابت

[دوشنبه 1393-10-08] [ 08:33:00 ق.ظ ]